fbpx

VIŠJE, HITREJE, MOČNEJE: drinktec 2022

Več kot očitno, tudi industrija pijač sledi motu olimpijskih iger. Ne, ne govorimo o stari mantri “važno je sodelovati ne zmagati”. Kdor se je imel priložnost udeležiti letošnjega drinkteca mu je to gotovo jasno. Podjetja med COVID-19 vsekakor niso zapravljala časa in so vložila veliko časa, denarja in energije v razvoj svojih izdelkov in blagovne znamke.

Mednarodno, inovativno in z najvišjo možno kakovostjo – tako bi najbolje opisali drinktec, ki je potekal od 12. do 16. septembra 2022 na sejmišču v Münchnu. Skupaj 1002 razstavljalca iz 55 držav in skoraj 50.000 obiskovalcev iz 169 držav se je udeležilo vodilnega svetovnega sejma iz področja industrije pijač in tekoče hrane.

Leta 2017 se je predstavilo še več razstavljalcev in sicer kar 1.749. Več je bilo tudi obiskovalcev in sicer nekaj več kot 76.000. 66 % obiskovalcev in 71 % razstavljavcev na sejmu je bilo iz tujine. Skupaj 84 % obiskovalcev je bilo odločevalcev v svojih podjetjih.

Po odsotnosti drinktec-a leta 2021, je bilo pričakovanje razstavljavcev ogromno vseeno pa sta pretekli dve leti tudi v tej panogi pustili posledice. Kljub temu je več kot 1.000 razstavljavcev svoje inovacije in rešitve vzdolž celotne proizvodnje in distribucijske verige predstavili v skupno 12 dvoranah Münchenskega razstavišča. Med drugim je bilo predstavljenih več kot 700 novih produktov.

S 65 % razstavljavcev in več kot 70 % obiskovalcev, ki prihajajo iz držav zunaj Nemčije, je drinktec izjemno okrepil svoj status vodilnega svetovnega sejma. Dr. Reinhard Pfeiffer, izvršni direktor Messe München je prepričan, da je Drinktec pokazal, da so svetovni sejmi v Evropi ponovno mogoči. Skoraj 40 % obiskovalcev je prišlo celo izven Evrope, iz držav kot so Mehika, Brazilija, Južna Afrika, Japonska in Indija. Močna mednarodna zasedba je razvidna tudi iz podatka, da so ZDA za Nemčijo in Italijo tretja najmočnejša država obiskovalcev.

O pomembnosti sejma priča še en podatek. Prihodki 10 največjih proizvajalcev pijač po vsem svetu so leta 2020 znašali več kot 250 milijard USD. Od teh 10 podjetij jih je bilo kar 9 zastopanih na drinktecu.

Sejem je ponudil veliko možnosti za osebni stik, ki je v zadnjih dveh letih postal prava redkost. Možnosti za druženje in mreženje je bilo veliko, za kar so poskrbeli tako razstavljalci kot organizatorji.

Naslednji drinktec bo jeseni 2025. Točen datum bo objavljen pravočasno.